دختر ستاره ای همیشه عاشق!

از خاموشیم کار رسیده است به جان/فریاد,که خاموشی مرا خواهد کشت...

                                                       من عاشق آغاز ها هستم!

                                                       بیا به هم قول بدیم

                                                       اصلا برف های تازه باریده ی یکدیگر را

                                                       به هم نزنیم

                                                       برف آبه نشویم

                                                       مثل این زمین بمانیم.....و باهم آب بشویم      

                                                    

کتاب جدیدی که دارم میخونم,درواقع دارم میخورمش!از بس دوست داشتنیه!, اسمش "دختر ستاره ای همیشه عاشق"هست.

متن بالا هم خلاصه ی پشت کتابه.داستان درمورد دختریه به نام" استار گرل کاراوی"(stargirl caraway)

یه دختر شنگول(مثل خودم)که دوست پسرش ولش کرده(البته من فکر میکنم لیاقتشو نداشته!)

متن کتاب در واقع یه نامه ی خیلی خیلی بلند هست به "لئو"همون دوست پسر استار گرل

کتاب از زبان یک دختر 16 ساله است.دختری که قلبش صافه....و بی آلایش.

کلا کتابشو خیلی دوست دارم

با شخصیتش همزاد پنداری میکنم!

کتاب مال نشر ایران بان هست و نویسنده اش"جری اسپینلی"به ترجمه ی خانم"فریده اشرفی"

(چه این دفعه دقیق گفتم همه مشخصاتو ها!)



نظرات شما عزیزان:

رعنا
ساعت14:59---15 فروردين 1392
سلام، خوبي؟
كاش كتاب دختر ستاره‌اي رو قبلش مي‌خوندي تا از همه چيز با خبر مي‌شدي ...
قضيه‌اش اون چيزي كه فكر ميكني، نيست ...
پيشنهاد مي‌كنم كه اين كتاب رو هم بخوني ...
اگه مي‌خواي به وبلاگم سر بزن ... شعرها و داستانهاييه كه از خودم نوشتم ...
اگه خواستي، يه نظر بده تا لينكت كنم و اگه منو قابل دونستي، لينكم كن ...
يا اگه خواستي ايميل هم بده ...
ايميلم:
raana661378@yahoo.com


شیرین
ساعت0:21---19 تير 1390
سلام نسترن جون



مدتی بود هوس یه رمان عاشقانه کرده بودم

احتمالا اینتخابم همین کتابه



مرسی که تو نظرسنجیم شرکت کردی


با من بیا به خاطرات دور
ساعت1:59---18 تير 1390
سلااااااااااااااام
اگه گیرم بیاد حتما میخرمش


مـــــامـــــــــــــــان
ساعت0:35---18 تير 1390
خطر!
همزاد پنداری؟!قرار نبود آخرش اینطوری تموم بشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 17 تير 1390برچسب:کتاب خور,ساعت 20:18 توسط nastaran|


آخرين مطالب
» تمام!
» let some body love u
» تاریکی
» شبیه شده ام
» when I was young
» نفر بغل دستی!
» نظریه میدهیم!
» شکمو!
» thanking god
» شلوغ!
» me...
» خوشحال!
» نام دیگر من
» بی ربط!
» life
» قیصر
» so close,no matter how far
» from deep inside
» وقتی نظراتت دوستت غیر فعاله!
» در چنته ی من جز به ندانستن نیست

Design By : Pichak